דף נחיתה

ייתכן ששמעתם פעם על דף נחיתה, אך אולי האסוציאציה הראשונות שהוא יצר אצלכם היא של שדה תעופה… לטובת מי שאינו מתמצא בנבכי השיווק האינטרנטי, החלטנו להסביר לכם בקצרה מהו דף נחיתה, מי צריך את זה, מתי צריך את זה ואיך עושים את זה… בואו ונתחיל.

דף נחיתה הוא כמו פרסומת וירטואלית

דף נחיתה נראה כמו עמוד של אתר אינטרנט, אך למעשה הוא דומה יותר לפרסומת וירטואלית. אל הדף מגיעים בדרך כלל אחרי לחיצה על מודעה שמופיעה במנוע החיפוש, בפייסבוק או באתרי אינטרנט הקשורים לתחום שדף הנחיתה מקדם. דף נחיתה מעוצב כך שימשוך ישר את עיני הגולשים: הוא צבעוני, יש בו תמונה אטרקטיבית, והמסר שלו ישיר ומניע לפעולה: הירשמו! הצטרפו! רכשו עכשיו! צרו קשר! וכו’. זאת משום שמי שמגיע לדף הנחיתה דרך מודעה זו או אחרת, צופה בו זמן מאד קצר – ולכן על המסר שהוא מעביר להיות חד וברור.

מי צריך דף נחיתה?

כל עסק יכול למצוא תועלת בדפי נחיתה, אך הדבר נכון במיוחד עבור עסקים חדשים אשר מעוניינים לקדם את עצמם ולהגיע לכמה שיותר אנשים; וכן לעסקים קיימים אשר יוצאים במבצע על מוצר או שירות חדש. כלומר, דף נחיתה הוא כלי שימושי מאין כמוהו בבניית קמפיינים באינטרנט, ובנוסף, מסייע להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים לאתר על ידי יצירת “לידים” (פניות של גולשים הכוללות שם, טלפון, מייל וכו’).

הבנת את החשיבות? פנה אלינו

אנחנו מומחים בבניית דפי נחיתה מנצחים לעסקים. הידע, הניסיון והיצירתיות שלנו סייעו לנו להצעיד הרבה עסקים קדימה בזכות דף נחיתה מוצלח.

יש לכם שאלות נוספות? רוצים להתייעץ? בואו לקבל תמורה משתלמת לכספכם! אנחנו נשמח להעניק לכם שירות מקצועי, יחס אישי ותוצאות מדהימות!